Közeledik a lomtalanítási igények leadási időszaka!
A Zöld Híd B.I.G.G. Nonprofit Kft. a járványügyi helyzet enyhülésével, ismételten biztosítja a lakosság részére a lomtalanítási igény leadásának lehetőségét. A lakosok csak a településükre vonatkozó, előre meghatározott időszakon belül adhatják le az igényeket.
Szadán 2020. július 13. és augusztus 21. között lesz lehetőség a lomtalanítási igény leadására. A településen a lomtalanítás várható időpontja 2020. 07. 27. és 2020. 09. 05. közé esik.
A korábbi gyakorlatnak megfelelően a lakosságnak lehetősége lesz térítésmentesen, maximum 2 m3 hulladék lomtalanítási szolgáltatást igénybe venni. (évente egyszer)
Az igénybejelentés feltételei:
Igénylést kizárólag a közszolgáltatásban nyilvántartott és szerződött, aktív (a szolgáltatást nem szüneteltető), közüzemi díjhátralékkal nem rendelkező ingatlanhasználók nyújthatnak be.
Fontos! Lomtalanítási igényét KIZÁRÓLAG a településére vonatkozó "lomtalanítási igények leadása" időpontjában adhatja le, ettől eltérő igénybejelentést nem áll módunkban fogadni.
Az igénybejelentés történhet:
· a https://www.zoldhid.hu/ weblapon található „Lomtalanítás” gombra kattintva, és az ott található elektronikus űrlap kitöltésével,
· személyesen az ügyfélszolgálati irodák nyitvatartási idejében, amelyről a https://www.zoldhid.hu/ honlap „Ügyfélszolgálat” menüpontja alatt tájékozódhat (az azonosítás ügyfélszám alapján történik),
· a honlapunkról letölthető formanyomtatvány segítségével, amelyet postai úton (2100 Gödöllő, Dózsa Gy. utca 69.) vagy a lomtalanitas@zoldhid.hu e-mail címre kérjük megküldeni. (KIZÁRÓLAG a megfelelően kitöltött igénylő lapokat dolgozzuk fel és igazoljuk vissza).
Lomtalanítás folyamata:
1. Lomtalanítási igény benyújtása.
2. Közszolgáltató visszajelzi a teljesítés dátumát és várható időpontját. E-mailen, illetve honlapon keresztüli jelentkezés esetén a megadott e-mail címre 24 órán belül automatikus válaszüzenetet kap. Amennyiben ez nem érkezik meg, úgy ellenőrizze, helyesen írta-e be mind a saját, mind a szolgáltató e-mail címét, vagy az üzenet nem került be a levélszemét/spam mappába.
3. A visszaigazolt dátumon és a megadott időpontban a közszolgáltató jelentkezik a regisztrált címen. Kollégáink legfeljebb 5 perc várakozás után – amely idő nem vonatkozik a rakodásra – távoznak a helyszínről. Amennyiben az ingatlanhasználó vagy megbízottja nem jelenik meg a helyszínen, és ezért a lomtalanítás meghiúsul, új időpont egyeztetése már nem lehetséges.
4. A lakos az ingatlanon belül tárolja a lomhulladékot, amelyet a gépjármű érkezésekor átad a személyzetnek (HT. 40 § 3. bekezdés alapján).
5. Ügyfelünk aláírásával igazolja a lomtalanítás elvégzését.
A lomtalanítás időpontjának pontos meghatározása a fentiek és a szolgáltató belső járattervének figyelembevételével történik. A megkeresés beérkezését követően – erőforrásainkhoz igazított – optimális begyűjtési terv készül, majd a lomtalanítás teljesítése előtti héten visszajelzünk a megadott elérhetőségek valamelyikén. Az általunk visszaigazolt napon kollégáink az igénylésben megjelölt címen jelentkeznek. Az ingatlanhasználó akadályoztatása esetén megbízottja is jogosult átadni a közszolgáltató részére a lomhulladékokat.
A bejelentés nélkül történő hulladék közterületre történő kihelyezése illegális hulladéklerakásnak minősül, ami szabálysértési bírság kiszabásával jár. A közterületre kihelyezett hulladékot nem szállítják el!
További kérdés esetén keresse fel ügyfélszolgálatunkat!
Zöld Híd B.I.G.G. Nonprofit Kft.
2100 Gödöllő, Dózsa György út 69.
+36-28-561-200
lomtalanitas@zoldhid.hu
(Forrás: https://www.zoldhid.hu/kozszolgaltatas/lomtalanitas)